Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laura / babafotózás

2012.08.08. 09:09 StudioArt Photography

Úgy kellett nekem ez a fotózás, mint egy falat kenyér :)  Egyszerűen feltődtődtem és nem győztem kattingatni, imádtam...imádtam! Bár a kismamákat pár kép erejéig már sikerült kivinnem a szabadba, most az egész fotózás Laura Édesanyja kérésére csakis a természetben történt. A másik kérés az volt, hogy legalább pár kép erejéig adja ki a kép a gyönyörű kék szemeit ennek a pici lánynak...Hát lehetett volna ez másképp???? Szerintem kizárt :) Sok-sok közelit hoztam, nekem ezek a NR.1.....imádom, imádom, imádom!!!!!

Rengeteg szabadtéri fotózást még a nyárra, őszre, télre és tavaszra :)))

Ugye milyen gyönyörű ez a leányzó? :)

Laura a kellékeim közül szinte azonnal kiválasztotta a "cicababát", adott neki egy puszit, aztán beletette a fonott babakocsiba és tologatta. tette mindezt úgy, hogy még nem nagyon látott mini babakocsit..:)Kódolva van ez a lányokba, nem vitás!  Ici-pici anyák ők ezek a csöpp leányzók már ebben a korban is, zabálnivalóak ahogy gondoskodnak ....

Laura 1 éves:

Laura.jpglaura8.jpglaura10.jpgLaura1.jpglaura9.jpglaura3.jpglaura4.jpglaura7.jpglaura6.jpglaura2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: kismamafotó pocakfotó gyerekfotó esküvő fotózás babafotó gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotó újszülöttfotózás családfotózás kismamaképek pocakosfotó Címkék családfotó szigetszentmiklósi fotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás szülinapi babafotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás szigetszentmiklósi babafotózás budapest babafotózás csepel babafotózás studioartfotó kovács zsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr84696672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása