Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Felhívás

2011.12.01. 08:44 StudioArt Photography

Sziasztok,

Sokatok visszajelzése alapján felvettem a kapcsolatot az email szolgáltatóval és kiderült, hogy az indamailnél tiltólistás szolgáltatók vannak, ahonnan nem kapok meg mindig minden emailt. 

Eddig a gmailesekről és a webesekről tudok, de jelenleg is várom Tőlük a választ a kérdéseimre.

Hogyha esetleg Te is küldtél nekem és nem válaszoltam rá, az azt jelenti, hogy meg sem kaptam.

  Kérlek benneteket, hogyha nem tudtok elérni, akkor az üzenőfalon hagyjatok nekem füstjelet és én felveszem Veletek a kapcsolatot!

 

 

Kép:

Mivel egy fotós portálon nem múlhat el bejegyzés fotó nélkül, egy werk fotóval kedveskedek Nektek! A minap szanáltam a régebbi képeket és a kezem ügyébe akadt egy fotózás előtt készülődős werk kép...hát persze, hogy a szívem csücske lett.

 

 

modell: Anna

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyermek baba kismamafotó pocakfotó gyerekfotó babafotó gyermekfotózás babafotózás portréfotózás kismamafotózás újszülöttfotó újszülöttfotózás családfotózás kismamaképek családfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás pest megyei fotózás dél pest fotózás budapest fotózás studioartfotó kovácszsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr753428157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása