Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tamara / család és -gyerekfotózás

2011.12.06. 14:42 StudioArt Photography

                 

Tami 17 hónapos kislány és meglehetősen naaagy érdeklődést mutatott a studio berendezések iránt. :) Tulajdonképpen az lett volna a legeslegjobb kellék a számára, hogyha valamilyen elektronikai dolgot adunk a kezébe :) Na de mivel a studio lámpákra nekem is szükségem volt, így lekötöttük mással a figyelmét.

Következzen a kishölgy, a gyönyörű kék szemeivel :)

A sorozat a nagyiknak készült karácsonyra, remélem mindenki örömét leli a képekben :)

Mindig elfelejtem írni, de a szoknyák és a hajdíszek saját készítés. Egyszerűen nem bírok magammal, szükségem van arra, hogy mindig kitöltsem az esti "szabadidőmet" némi kreativitással :)

gyermekfotózás   családfotózás   karácsonyi családfotó és-gyerekfotózás

4 komment · 1 trackback

Címkék: kismamafotó gyerekfotó babafotó gyermekfotózás babafotózás portréfotózás kismamafotózás újszülöttfotó újszülöttfotózás családfotózás családfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás dél pest fotózás budapest fotózás karácsonyi fotózás karácsonyi babafotózás karácsonyi gyerekfotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr863442895

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diamia8 2011.12.07. 15:15:44

Az biztos, hogy ilyen cuki szoknyás képeket szeretnék majd én is a kislányomról :D
A bartel-en meg gondolkodom és jelentkezem.

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2011.12.07. 19:31:57

@Diamia8: Helyes-helyes, én sem vagyok semmi jónak az elrontója :)

orsifoto · http://orsifoto.freeblog.hu/ 2011.12.09. 07:28:24

nagyon jók :) én talán a FF képekre picit több kontrasztot tettem volna, de ez csak az én véleményem, tetszenek így is :))

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2011.12.09. 07:32:48

@orsifoto: Orsi ilyen picibe nagyon ráférne még igen, de nagyba meg olyan kis finom hatású ezzel a szerkesztéssel. Amúgy keresgélem még a végső stílusomat, egyszer csak eljön az, ami igazán éééén vagyok :D
süti beállítások módosítása