Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Éva / párfotó, glamorfotó, és- kismamafotózás

2012.01.30. 13:13 StudioArt Photography

 

Mostanra bizonyos, hogy nekem a Kismamák a szívem csücskei...

 

Egyszerűen nincs is szebb egy várandós pocakosnál, aki egy csöpp életet hordoz a szíve  alatt.

 

 

Évi betöltött 38 hetes, az utolsó pillatban keresett meg.... de jobb későn, mint soha :)..ugye.

 

Szerintem mindannyian szuperül éreztük magunkat, a képek pedig magukért beszélnek :)

 

 

Most úgy érzem, elérkeztem oda, ahova mindig vágytam! Én így látom a várandós kismamákat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kismamafotózás <3

5 komment

Címkék: kismamafotó pocakfotó esküvő fotózás portréfotó babafotó gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotó családfotózás kismamaképek pocakosfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás pest megyei fotózás budapesti fotózás dél pesti fotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás studioartfotó kovácszsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr233976782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ndora 2012.01.31. 08:52:24

SZUPER!kedvenc az elsö es a 8. :)

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2012.01.31. 08:55:16

Dóri <3
Huhh nekem most is sok kedvencem van, de az első 3 a befutó igazán :)

ZiZi81 2012.01.31. 11:14:31

Ügyes vagy Zsu! Nagyon szépek:)

ZiZi81 2012.01.31. 11:15:08

Nem lehet lájkolni! Azt írja ki piros betűvel, hogy hiba!

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2012.01.31. 11:22:41

Zizi köszönöm, aranyos vagy! jólesik, hogy jöttök csajok <3

A hiba meg megint valami facebook butulás, el-el tűnnek lájkok, aztán visszatérnek, lepróbáltam, most nálam is kiírja a hibát az alatta lévő post meg engedi. Remélem magához tér ...
süti beállítások módosítása