Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Krisztina / párfotózás és kismamafotózás

2012.03.08. 13:36 StudioArt Photography

Múlt hétvégén egy nagyon felkészült kismama látogatott meg engem. Az egykori pocakos önmagamra emlékeztetett, ahogy megérkezett a sok kiegészítővel, sállal, és rengeteg elképzeléssel, hogy milyen típúsú képeket szeretne :)

Hasonló beállításokkal készültem én is, így hamar megtaláltuk a közös hangot.

A képek egytől-egyig mind mind "imádom képek" részemről, remélem, hogy Ti is szeretni fogjátok őket!

Úgy szerettem most is ezt a 2-2,5 órát, szuper, hogy ilyen oldott hangulatban telt el ismét :)

Kriszta nagyon köszönöm, hogy partner voltál mindenben, az angyalszárnyas képért pedig különösen hálás vagyok! Ez is egy "OLYAN" kép, amihez hasonlóval keltem és feküdtem évekkel ezelőtt, egy  elismert hazai fotós leányzó képe ihlette.

Alig várom, hogy újra találkozzunk :)

Kriszta a 33. hétében járt nálam:

 

 

 

 

 

 

Külön köszönet Dórinak, hogy Németországból eljutatta hozzám ezt  a csodaszép angyalszárnyat. Nehéz szülés volt -részemről- de vééégre megtaláltam az igazit :)

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: kismamafotó pocakfotó gyerekfotó esküvő fotózás babafotó gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotó családfotózás kismamaképek pocakosfotó családfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás budapesti fotózás dél pesti fotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás pest megyei babafotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr954297584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2012.03.10. 12:46:03

Már hiányoltalak :) Köszi Dóri :) Na és mit szólsz a szárnyhoz ? Tudoood, Nélküled ez nem jöhetett volna létre :D
süti beállítások módosítása