Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ádám Benji / újszülöttfotózás

2012.05.09. 09:00 StudioArt Photography

Ábi az első baba aki eljött a studióba, ő Viki második gyermeke. /sajnos a blog.hu-n még mindig nem működik a  link beillesztés, pedig megtenném, mert Viki is nagyon szép kismama volt, akit meg is örökíthettem/

Viki eggyik álma volt, hogy csináljunk a nagyfiúból csigát, ezért gyorsan szaladtam Magdinénihez és vázoltam neki a harci feladatot :) Ő azt mondta, "hogyha ez az álma az anyukának, akkor rajta nem fog múlni a boldogsága", így elkészült a csigajelmez is a sok gyönyörű sapkán kívül, amikért nem győzök hálás lenni Neki :)

Ezenkívül szeretném figyelmetekbe ajánlani a második képen a kikandikáló lábujjacskákat, vmi hihetetlen cukker :DDD

Éééééssssssssssssssss, bár én tényleg hitetlen vagyok, Viktória előre mondta nekem, hogy bár X.-ére van kiírva, Ő Ábival is megbeszéli majd, hogy hamarabb érkezzen -pont mint AnnaZsófiával...... és így is lett!...Utána azt is sikeresen lebeszélték, hogy nyugodt kis modell legyen, és 2,5 óra alatt végeztünk is, pedig túl sok alvás nem volt, szinte tudta a legényke, hogy mit kell csinálni...modellkedésre született kérem szépen :D

Ábi 8 naposan:

Csigusz :)

 

 

 

 

2 komment

Címkék: gyermek kismamafotó pocakfotó esküvő fotózás babafotó gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotó újszülöttfotózás családfotózás családfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás budapesti fotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás pest megyei babafotózás szigetszentmiklósi babafotózás budapest babafotózás csepel babafotózás studioartfotó kovácszsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr724495951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ndora 2012.05.09. 21:18:24

Ez a doboz tök jo ötltet! es ha en lennek az anyuka akkor a 3. es az utolso elötti kepböl naaagy vaszonkep lenne a falon :)...bar az utolso es tökre edi

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2012.05.11. 20:04:35

Köszi Dóri, én is majd kigrottam a bugyimból amikor megtaláltam :) mármint a dobozt :DD
süti beállítások módosítása