Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laura / kismama fotózás

2012.06.06. 13:35 StudioArt Photography

Múlt hónapban egy tanárnéni járt nálam, ezért kénytelen voltam a képeken némi átalakítást eszközölni, hogy megmutathassam a végeredményt :)

 Azért szeretem nagyon a kismamákat fotózni, mert -talán már említettem - körüllengi őket egy megfoghatatlan varázslat... Lauránál fokozódott ez az érzés, fotózás közben megtudtam, hogy 7 évet vártak a kis angyalra aki a pocakjába költözött. Ez is bizonyítja, hogy sosem szabad feladni, addig kell mennie egy párnak, míg végül teljes lehet a család. Nekik is hosszú és kemény időszak áll a hátuk mögött, de hamarosan a karjukban tarthatják a kitartásuk éééédes gyümölcsét :)

Laura angyalkája még titkolja, hogy melyik nem lesz többségben a családban, de biztos vagyok benne, hogy óóriási örömmel fogadják majd.

 

Mellesleg én éreztem magam zavarban attól a határtalan kedvességtől és elfogúltságtól amivel Laura megajándékozott.:)  Csak remélni tudtam, hogy majd az én képeim is ilyen őszinte érzelmeket váltanak ki  az olvasóimból :) Nagyon köszönöm Neked is!!!

A sorozat meglepi sorozatnak készült, és "Apa" könnyekig hatódott a boldogságtól!

Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek ezeknek a boldog pillanatoknak!!

 

Laura 26 hetes meglepetés pocakkal:

  

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: kismamafotó pocakfotó esküvő fotózás babafotó gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotó családfotózás kismamaképek családfotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás pest megyei fotózás budapesti fotózás dél pesti fotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás pest megyei babafotózás szigetszentmiklósi babafotózás budapest babafotózás csepel babafotózás studioartfotó kovács zsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr314568911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni5 2012.06.06. 20:17:50

Ezek nagyon lágy képek, szép-szép-széééép! :)))

És kisfiú lesz :D

StudioArt Photography · http://studioart.blog.hu/ 2012.06.06. 20:19:50

Olyan lágy és kedves, mint a hölgy a képen :) Köszi Reni, örülök, hogy jöttél ide is :)
Na majd meglátjuk, hogy mit rejt a pocak, hamarosan találkozom Vele :)
süti beállítások módosítása