Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fanni / babafotózás

2012.06.21. 07:07 StudioArt Photography

   Fanni tüneményes kislány, óriási szemekkel csodálkozik már a világra és bizony nagyon úgy festett a dolog,  hogy Ő aznap nem fog alvást produkálni.

Aztán szerencsére a "pózolásban" úgy elfáradt, hogy a neki szánt kosárba is belerakhattam és elkészíthettem a képet amit megálmodtam vele!

 

Pesterzsébeten voltam Fanniéknál, pont pár utcányira a régi házunktól. Az erkélyről kinézve  láttam az "útvonalat", ahol tologattam az akkor még "csöpp" nagyfiamat :) Egy kis nosztalgia sosem árt :)


Visszakanyarodva :  Imádom ez a kéééépeeeeet :)  -is- ..... Nagy gondban vagyok mindig, hogy melyik legyen az a 10 fotó a sorozatból amit megosztok Veletek a blogon, következzenek akkor az én szívem csücskei :)

Hihetetlenül boldoggá tesz, hogy azt csinálhatom, amit szeretek!  <3

 

Fanni 6 hetesen:Fanni8.jpgFanni7.jpgFanni1.jpgFanni3.jpgFanni5.jpgFanni.jpgFanni6.jpgFanni4.jpgFanni2.jpgFanni9.jpg

  

A gyönyörű sapit Sári készítette nekem :   http://kreatvkritika.blogspot.com/

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekfotó esküvő fotózás gyermekfotózás babafotózás kismamafotózás újszülöttfotózás családfotózás kismamaképek szigetszentmiklósi fotó szigetszentmiklósi fotózás budapest fotózás csepel fotózás pest megyei fotózás dél pest fotózás budapesti babafotózás dél pesti babafotózás pest megyei babafotózás szigetszentmiklósi babafotózás budapest babafotózás csepel babafotózás studioartfotó kovács zsuzsi fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr974600541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása