Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♡ Elek-Ágh Állatotthon ♡

2014.04.09. 13:28 StudioArt Photography

xIMG_9684Fblog.jpgIMG_9861kicsi.jpg

A mai nap margójára:
Régóta tervezgettem már, hogy karitatív módon igyekszem majd segíteni egy menhely lakóit, hátha az én képeim által könnyebben beleszeretnek egy kis lélekbe..... Ma volt a napja, hogy a sac/kb 150 blökit igyekeztem terelgetni és lencsevégre kapni. Mint mindig, most is voltak elképzeléseim, amik az első 5 percben már megdőlni látszódtak Ami a fotózás szempontjából hátrány volt..., az emberileg -és persze állatilag- nagyonis felemelő! A blökik ugyanis nem mind voltak kennelekbe zárva, hanem naaaaagy naaaaaagy placcon óóóóóóriási bandázódások alakúltak ki, mindenhol kutyák rohangáltak amerre csak néztem. Miközben guggolva igyekeztem fotózni, egy orr a táskámban, egy itt egy ott, 2 oldalról mászott rám, szóval felemelő volt
A legnehezebb -nocsak azokon a kutyikon kívül, akiket nem lehetett a házukból sehogysem előcsalogtani- mégis "Pajti"-t volt fotózni, hiszen Őt én vittem be a minap, hosszas mezőn való etetgetés utáni becserkészéssel, és úgy tűnik megmaradtam a kis lelkében... Így mivel a lábamhoz dörgölőzös, kuszulós képek nem annyira lettek nyerők, a kerítésen keresztüli fotón láttam viszont az igazi kis pofiját..... Remélem sokatok látogat majd el a menhelyre, vagy legalább a honlapra, és jelenti majd az egyik kis léleknek onnantól a mindent, azt új otthont! Pajtinak nagggyon drukkolok, egy kis kozmetika és plusz 5-8 kiló és egy főnyeremén
A képeket a menhely oldalán láthatjátok majd, innentől szakaszosan kerülnek majd fel.
KÉRLEK OSSZÁTOK MEG SOKAN, HÁTHA TÉNYLEG SIKERÜL ÁLTALUNK GAZDISODNIA PÁR BLÖKINEK! KÖSZÖNÖM SZÉPEN!

http://www.elek-agh.hu/


https://www.facebook.com/allatmenhely

photo by Zsuzsi Kovacs ~ StudioArt Photography
http://facebook.com/studioartfoto
Továbbiak

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studioart.blog.hu/api/trackback/id/tr575996849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása